Φόρουμ
Προκειμένου να αποκομίσουν τα μέγιστα όλοι οι χρήστες του παρόντος ιστολογίου και να αναδειχθούν πεδία προβληματισμού αλλά και καλές πρακτικές, προτείνονται οι ακόλουθες ερωτήσεις προς συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων:
1) Τι πιστεύετε πως είναι η εναλλακτική μάθηση;
2) Ποιον ορισμό θα μπορούσατε να δώσετε;
3) Πώς συνδέεται η μικτή μάθηση με την τεχνολογία;
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα ανταλλαγής σχολίων, τοποθετώντας πάντα μπροστά από κάθε σχόλιο σας τον αριθμό της ερώτησης στην οποία αναφέρεστε.
Ερώτηση 2) Η τυπική εκπαίδευση στη χώρα µας συνδέεται άµεσα µε την εκάστοτε εκπαιδευτική πολιτική, αλλά πάγιο γνώρισµά της-σε αντίθεση µε τα εκπαιδευτικά συστήµατα άλλων κρατών- είναι η παραδοσιακή εκπαιδευτική νοοτροπία που θέλει την εκπαιδευτική πράξη να χαρακτηρίζεται από την τυποποιηµένη δασκαλοκεντρική διδακτική διαδικασία και οροθετηµένη μέσα στον κλειστό χώρο του σχολείου (Ανθογαλίδου, 2003). Σύµφωνα µε την παραπάνω νοοτροπία η οποία κυριαρχεί στο εκπαιδευτικό µας σύστηµα, η γνώση θεωρείται ως ετοιµοπαράδοτο αγαθό το οποίο µεταβιβάζεται από τον δάσκαλο στον µαθητή, ενώ το παιδαγωγικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διδακτέα ύλη και στην απαρέγκλιτη εφαρµογή του αναλυτικού σχολικού προγράµµατος. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αξιοσηµείωτα µεταρρυθµιστικά εγχειρήµατα τα οποία στοχεύουν στον επαναπροσανατολισµό της εκπαίδευσης, στη σύνδεσή της µε τη µαθησιακή διαδικασία και στην υιοθέτηση εναλλακτικών µορφών εκπαίδευσης θεωρώ λοιπόν πως ο ορισμός της εναλλακτικής εκπαίδευσης αφορά και την τυπική και την άτυπη εκπαίδευση!
ΑπάντησηΔιαγραφή